Χαιρετισμοί
Δουληγέρης Χρ. (Πανεπιστήμιο Πειραιά), Δημητρόπουλος Β. (ΠΑΠΕΔΕ), Σομολακίδης Ι. (STEM Education)
CodeAthon: Ένα ελληνικό hackathon με το Scratch
Λούβρης Α.
Φτιάξε έναν κύκλο
Τσοβόλας Σπ., Σωτηρίου Σοφία, Μαστρογιάννης Ι
Eυκλείδια Γεωμετρία σε ψηφιακά περιβάλλοντα
Τσοβόλας Σπ., Σωτηρίου Σοφία, Μαστρογιάννης Ι.
Από τον Ήρωνα στο Scratch: μια STEM ιστορία εκπαιδευτικής ρομποτικής
Σαλπασαράνης Κ.
To ScratchJr ως εργαλείο αφήγησης ιστοριών
Σκιαδέλλη Μ.
«Στα Ίχνη του Ιωάννη Βαρβάκη»: ψηφιακό παιχνίδι στο Scratch
Γκίκα Ε., Κοντοπίδη Ε., Αλιάγας Χ., Κάτσιος Γ., Παπαδόπουλος Κ.
Ο δρόμος προς το βραβείο
Μαρτίνης Γ.
Scratch και ΚωδικΌραμα.
Κωσταγιάννης Μ.-Ρ.
Ο σχηματισμός και η κίνηση σμηνών στο Scratch.
Μελάς Φ.
Βρόχοι υλοποιούμενοι με κλώνους στο Scratch
Καρβουνίδης Θ.
Δημιουργική σκέψη στο Scratch
Λαδιάς Α.
Physical computing με S4A για μικρές ηλικίες. Μια προτεινόμενη ακολουθία δραστηριοτήτων στηριγμένη σε λίγες βασικές παιδαγωγικές αρχές
Χαλκίδης Α., Χατζαρά Ε., Στούμπα Α., Μπόικος Η., Γκιόλμας Α., Σκορδούλης Κ
Η συμβολή της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού στην προώθηση του προγραμματισμού και του ψηφιακού γραμματισμού
Γλέζου Κ.
Η αξιοποίηση του εργαλείου της NetLogo στην εκπαιδευτική διαδικασία: Μία διδακτική προσέγγιση για το πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής.
Μπενίση Κ., Τόλιου Α., Γκιόλμας Α., Στούμπα Α., Χαλκίδης Ά.,Σκορδούλης Κ.
Παράλληλος προγραμματισμός και Scratch.
Μπέκος Δ.
Από την εντολή «όταν» στη δομή ελέγχου «εάν», μια διδακτική προσέγγιση
Μπακόπουλος Ν., Παπαδάκης Σπ.
Super Turtle Adventures: what do we do next?
Σάρλης Ι., Κοτσιφάκος Δ.
Εισαγωγή του Προγραμματισμού και της Ρομποτικής στο πρόγραμμα σπουδών των Αγγλικών για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Η εμπειρία των φοιτητών
Βερβέρη Χ., Κουφού Θ., Μουτζούρης Α., Ανδρέου Λ.Β.
Συνδυάζοντας το Scratch με το code.org στο μάθημα της Πληροφορικής Α
Μπούρα Τ.
Χειρισμός δίσκου του Νεύτωνα με Scratch
Ματσάγκα Μ., Γκιόλμας Α., Μπόικος Η., Χαλκίδης Ά., Στούμπα