1/3
80s
Η εποχή της τοπικότητας,
των δημιουργικών ανεξάρτητων πρωτοβουλιών

Αρχίζουν να γεννιούνται οι πρώτες Logo "ξεροσφύρι"!

 

Με αφετηρία το Εργαστήριο AIτου ΜΙΤ και τα πρώτα ρομποτικά χελωνοειδή, δημιουργείται η υπολογιστική γεωμετρία της χελώνας, βασισμένη στην επεξεργασία λίστας του AI.

 

Δεν υπάρχει διαδίκτυο, δεν υπάρχουν γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας.

 

Αρχίζει όμως η συζήτηση για τη στροφή από το τελικό προϊόν της μάθησης και της αντίληψης, στη συνειδητή διαδικασία της παραγωγής του, της αλλαγής του και της πολλαπλής δημιουργικής χρήσης του, αλλά και τον υπολογιστή εργαλείο αυτογνωσίας "αντίδοτο στη μηχανική σκέψη".